Despre Grecia, Thassos, cu drag!

Astazi m-am decis sa va scriu cum a fost in Grecia!
Imi doream de foarte mult timp sa ajung acolo, prea toata lumea zicea ca apa e turcoaz si ca e transparenta…etc, etc, ei na…exact asa a fost!!!! O apa superbaaa…veti vedea in imagini, dar pana atunci va si spun pe unde am umblat, ce am papat, ce mi-a placut, ce nu 😛
(p.s. multumesc Ale ptr. detalii, unele era normal sa le uit, asa ca am avut ajutoare)
Sa incepem cu drumul de la Cluj pana in Grecia…mult, obositor, musai sa ai 2 soferi pe masina, ca altfel e multtt prea obositor, asta daca nu vrei cumva sa te odihnesti 1 ora, 2…etc, ei bine noi nu…am mers intr-una 🙂 Cam 18 ore am facut…peripetii au fost normal cu bulgarii, dar s-a rezolvat cu 10 euro (puteam si 5)

Am ajuns in Grecia!!

Frumos, frumos ne-am urcat in feribot(in jur de 30 euro, ptr. 4 oameni si 1 masina), care ne-a dus pe insula Thassos. un drum superb, intre Limenas si Panagia ( acolo am vazut de sus in jos, ca apa e turcoaz si nu glumesc, aia care fac poze cu aparate profi, chiar nu le prelucreaza :P)

Noi am fost cazati  in  Kinira, la pensiunea Dolphins, o pensiune pe plaja, foarte curata, dragutza, cu camere cu aer conditionat, vedere la mare, cu balcon, prosoape si asternuturi albe + un frappe la venire si o sticla de ulei de masline la plecare 🙂

Kinira e micutza, asa ca ne-am dus repere repede in inspectie la 15 km, in Skala Potamia, aici ca la Costinesti, Mamaia, etc…multa lume, magazine de suveniruri, taverne, parculetz de distractii (ptr. cei mici) palmieri.

Urmeaza…ce am vizitat :
Aliki

Theologos:

In Limenas(capitala) Acropole, de mers mult, mult…pe o calduraaaaa…DARRR…merita vazut, bineinteles 😛 Pestera lui Pan, Templul lui Apollo

Ce am papat :
Mancarea e scumpa, adika na, 10 euro ptr. o masa e scump, dar e f.f.f buna si multa 🙂
Ne-a placut la Paradise Beach-(cam 2 km de cazarea noastra, acolo unde faceam si plaja, 7 euro, ptr. sezlong si umbrelutza) mancarea, era f.f buna 😛
Imagini mai jos :
Super bun!!!!
Taverna mereu full in Scala Potamia!!! Dupa ce am fost si noi, ne-am dat seama de ce era asa de plin…atmosfera f.f.f buna, patronul excelent, un grec din ala 100% foarte simpatic si ospitalier, mancare mai ieftina si foarte buna!
Plaja, apa 🙂

1 Comment on Despre Grecia, Thassos, cu drag!

1. mihaela
    July 18, 2011 at 12:47 pm (13 years ago)

super vacanta..ma bucur ca ati avut vreme buna si ati vizitat diferite locatii..arata foarte bine pozele, nu mai zic ca imi saliveaza gura de cum arata mancarea…foarte dragut articolul..sper sa mai urmeze si altele..pupici